Salgskonsulent Møbler og Interiør

Møbel Meglerne as ble etablert i 2001. Formålet med etableringen var å selge brukte og nye kontormøbler til best mulig pris.

Vi har alle møblene på lager klar for levering! Vi har 1600 m2 utstilling og kontorer på Hvalstad i Asker.

Filosofien vår er at kontormøbler kan brukes om og om igjen. Vi har spesialisert oss på å gjenbruke kontormøbler i det profesjonelle markedet. Vi har stor tilgang på kontormøbler som vi renser, justerer, og trekker om i nytt stoff, for å tilby markedet møbler du knapt kan skille mellom brukt og nytt.

Våre 20 dyktige medarbeidere møblerer kontorer over hele landet, og vi er stolte over å kalle oss Norges ledende leverandør av nesten nye kontormøbler

Vi leverer møbler til det private næringsliv, så vel som offentlige kommunale og statlige institusjoner og etater.



Arbeidsgiver: Møbel Meglerne AS
Stillingstittel: Salgskonsulent
Frist: Snarest
Varighet: Fast

Vi søker en engasjert og dedikert Møbelselger til 100% fast stilling. Ditt markedsområde vil i hovedsak være Oslo området.
Møbel Meglerne AS kjøper og selger pent brukte kontormøbler til bedrifter og offentlig sektor i hele landet, og har en ledende markedsandel innen dette segmentet. Vi leter etter en selger som er interessert i vårt konsept og som er opptatt av gjenbruk, design og trender innen vår bransje. Du har tidligere erfaring fra salg av kapitalvarer, og liker deg best ute hos våre mange kunder.

Arbeidsoppgaver/ansvarsområder/budsjett:

  • Totalansvar for hele salgsprosessen mot kunder. Fra innsalg til levering
  • Telefonbooking av møter og oppsøkende salg mot nye og eksisterende kunder
  • Lage pristilbud til kunder
  • Finne gode løsninger på kontormøbler sammen med kunde
  • Kundepleie og oppfølging av våre kunder med rammeavtale
  • Kontakt og forhandling med innkjøpere
  • Ansvar for eget budsjett og oppsatte mål

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson Salgssjef Finn P. Holter
Telefon: 90 68 42 99
E-post: fph@mm-as.no

Kvalifikasjoner:

  • Du har erfaring fra salg av kapitalvarer B2B
  • Du kan vise til gode salgsresultater
  • Du behersker Office og Excel, og har god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne. Fordel med kjennskap til CRM salgsverktøy
  • Du har førerkort kl. B, og disponerer egen bil

Personlige egenskaper:

  • Du er engasjert og setter jobben høyt
  • Du er selvstendig, men samtidig en teamplayer
  • Du er ansvarsfull og effektiv
  • Du liker å ha mange baller i luften og takler stress
  • Du er fremoverlent, og får ting til å skje
  • Du har stort kundefokus og yter god kundeservice
  • Du er strukturert og kvalitetsbevisst
  • Du har gode samarbeidsevner

 Bedriften tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • God provisjonsordning
  • Salgsjobb i nærområde med kort reisevei til kunder
  • Lokalt eierskap med korte beslutningsveier og mulighet for påvirkning
  • Markedsledende i sin bransje
  • Innovativ bedrift som jobber kontinuerlig med forbedring av sine rutiner, produkter og sine ansatte
  • Meget godt arbeidsmiljø med lav turnover og lavt sykefravær
  • Sosiale happenings